خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/07/18 - 11:46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در نشست امروز کمیسیون اصل 44 قانون اساسی؛

موادی از قانون بخش تعاونی اقتصاد ایران بررسی شد

سخنگوی کمیسیون نظارت و پیگیری اجرای اصل 44 قانون اساسی رسیدگی به طرح موادی از قانون بخش تعاونی اقتصاد ایران را دستور کار نشست امروز این کمیسیون اعلام کرد و گفت: این طرح پس از تصویب نهایی ، هفته آینده به هیئت رییسه مجلس تقدیم می‌شود.


هادی قوامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت درباره دستور کار نشست امروز (دوشنبه 18 مهر) کمیسیون نظارت و پیگیری اجرای اصل 44 قانون اساسی گفت: در نشست امروز ادامه رسیدگی به طرح موادی از قانون بخش تعاونی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران در دستور کار بود که بیشتر مواد این طرح به تصویب رسید و چند ماده باقیمانده هفته آینده تصویب و گزارش نهایی این طرح به هیئت رئیسه مجلس تقدیم می‌شود.



نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی بررسی انتخابات اتاق تعاون ایران را دیگر دستور کار کمیسیون اصل 44 اعلام کرد و افزود: در مورد انتخابات اتاق تعاون ایران بررسی‌هایی انجام شد اما جمع‌بندی درباره این موضوع و ارائه آن به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نشست فردا(سه‌شنبه 19 مهر) موکول شد.



سخنگوی کمیسیون نظارت و پیگیری اجرای اصل 44 قانون اساسی تصریح کرد: قرار بود در نشست امروز عملکرد سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی در حوزه نفت با حضور وزیران نفت و امور اقتصادی و دارایی بررسی شود اما به علت عدم حضور آنها، بررسی این موضوع به زمان دیگری موکول شد.



پایان پیام/

  • کد خبر : 60322
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم