خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/07/04 - 15:31
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
بزرگواری خبر داد:

مهلت دو ماهه کمیسیون کشاورزی به وزرای کشاورزی و نیرو

**کمیسیون کشاورزی مهلت دو ماهه‌ای به وزیر نیرو و وزیر جهاد کشاورزی داده است تا در این مهلت به سوال‌های نمایندگان پیرامون محورهای استیضاح خود توضیح دهند، تاکنون سه هفته از این مهلت سپری شده است.

"سیدعلی محمد بزرگواری" عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت با اشاره به جریان داشتن استیضاح وزیر جهاد کشاورزی و وزیر نیرو، از مهلت دو ماهه این کمیسیون به وزرای مذکور خبر داد و گفت: کمیسیون برای پاسخگویی وزرای کشاورزی و نیرو در مورد محورهای استیضاح آنان، دو هفته مهلت به این دو وزیر داده است که تاکنون سه هفته از آن گذشته است.

نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی با تاکید بر اینکه استیضاح این دو وزیر از دستور کار مجلس خارج نشده است، گفت: در صورتیکه تا پایان مهلت دو ماهه این دو وزیر پاسخ‌های قانع کننده خود را در مورد سوالات مطرح شده، ارائه ندهند، کمیسیون کشاورزی با جدیت همراه سایر استیضاح کنندگان برای استیضاح وزرای جهاد کشاورزی و نیرو اقدام خواهد کرد.

بزرگواری در توضیح مهمترین محورهای استیضاح وزیر کشاورزی، گفت: مشکلات مدیریتی حوزه کشاورزی، به کار گرفتن نیروی انسانی غیرمتخصص، عدم تحقق وعده‌های داده شده به کشاورزان و برخی مسائل دیگر از جمله مهمترین محورهای استیضاح هستند.

  • کد خبر : 28194
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار