خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/06/05 - 11:51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
بر اساس برنامه این هفته کمیسیون‌های مجلس:

معاون برنامه‌ریزی رئیس‌جمهوری و وزیر علوم به کمیسیون برنامه و بودجه می‌آیند

طبق برنامه اعلام شده از سوی هیئت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، این کمیسیون این هفته در نشست‌هایی جداگانه میزبان عزیزی، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهوری و کامران دانشجو، وزیر علوم خواهد بود تا انان گزارش عملکرد خود از عمل به قانون برنامه پنجم توسعه و بودجه 90 را ارائه کنند.


به گزارش خبرگزاری خانه ملت (www.icana.ir) هیئت رئیسه کمیسیون برنامه‌، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلام،ی  برنامه این کمیسیون را برای نشست‌های روز یکشنبه -ششم شهریور- و سه‌شنبه -هشتم شهریور- اعلام کرد.



طبق برنامه اعلام شده اعضای کمیسیون برنامه و بودجه در نشست روز یکشنبه -ششم شهریور- این کمیسیون میزبان "ابراهیم عزیزی" معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهوری می‌شوند تا گزارش وی و معاونانش را درباره اقدامات انجام شده در اجرای قانون برنامه پنجم توسعه و بودجه 90 بشنوند.



همچنین اعضای کمیسیون برنامه و بودجه از کامران دانشجو، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز دعوت کرده‌اند تا در نشست روز سه‌شنبه -هشتم شهریور- این کمیسیون حاضر شود.



بر اساس اعلام هیئت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، هدف از دعوت وزیر علوم به نشست این کمیسیون را ارائه گزارش عملکرد ردیف‌ها و بندهای ماده واحده قانون بودجه سال 90 و چشم‌انداز بودجه سال 91 دستگاه‌های تابع وزارت علوم از سوی وزیر علوم است.



در این نشست همچنین در باره موضوع چگونگی استفاده بهینه از منابع تخصیص یافته به وزارت علوم و شرایط ارتقای کیفیت فعالیت‌های حوزه وزارت علوم  بحث و بررسی خواهد شد.

  • کد خبر : 57411
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم