خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/06/26 - 17:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در نشست امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

معافیت مدارس خیرساز از پرداخت عوارض شهرداری اصلاح شد

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در مورد نشست امروز این کمیسیون گفت: در این جلسه، کلیات طرح معافیت مدارس خیر‌ساز از پرداخت عوارض شهرداری به تصویب رسید.


عباس مقتدایی خوراسگانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، اظهار داشت: ‌در جلسه امروز (یکشنبه 26 شهریور) کمیسیون آموزش و تحقیقات، اعضای این کمیسیون ضمن بررسی ابعاد مختلف فیلم موهن توهین به ساحت پیامبر اسلام(ص)، انزجار خود را از این قبیل اقدامات ضد انسانی و مغایر با حقوق بشر اعلام کردند.



نماینده مردم اصفهان با تاکید بر مقابله با هر گونه توهین به ادیان توحیدی، افزود: ‌اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات از همه نهاد‌ها و مراکز علمی و آموزشی خواستند تا علیه این فیلم موهن موضع‌گیری کنند و راهکارهای مقابله با اقدامات خلاف عرف انسانی را در دستور کار قرار دهند.



وی تصریح کرد: در ادامه جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات، طرح معافیت مدارس خیرین مدرسه‌ساز از پرداخت عوارض شهرداری و انشعابات بررسی شد و کلیات آن به تصویب اعضای این کمیسیون رسید.



سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پایان گفت: ‌جزییات طرح معافیت مدارس خیرین مدرسه‌ساز از پرداخت عوارض شهرداری و انشعابات نیز مورد بررسی قرار گرفت و اصلاحات لازم بر روی آن اعمال شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 83425
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار