خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/07/24 - 19:41
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نماینده مردم همدان در مجلس:

مطالبات در صورت آشنایی با حقوق فردی محقق می‌شود

**نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنرانی خود در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی همدان گفت: در گفت و گو با دانشجویان این دانشگاه بیان کردم اگر انسانها بخواهند مطالبه‌گر حق خود باشند باید حقوق خود را به درستی بشناسند.

«سیدمحمد کاظم حجازی» در گفت و گو با «همدان پیام» با بیان اینکه دوران دانشجویی از خصوصیات بارز و ویژه‌ای نسبت به سایر ادوار زندگی انسان برخوردار است از دانشجویان خواست که ارزش این لحظات خود را بشناسند و از لحظه - لحظه آن کمال استفاده را بنمایند. حجازی خطاب به دانشجویان دانشگاه صنعتی گفت: اگر شما توانستید حق خود را بشناسیدو در مسیر مطالبه آن به خوبی قدم بردارید، حقوق جامعه خود را نیز خواهید شناخت و این یک رابطه متقابل است.

وی افزود: وقتی می‌توانیم جامعه‌ای را بر محور عدالت گسترش دهیم که افراد در نگاه اول حقوق طرف مقابل خود را بشناسند، این سرآغاز ایجاد یک جامعه سالم است.

حجازی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به جایگاه دانشجو و دانشگاه در نظام جمهوری اسلامی، نقش آنها را در تأثیر‌گذاری و هدایت جامعه بسیار بارز خواند و از دانشجویان خواست که با ارائه نظرات و ایده‌های خود در مسیر آتی منطقه و جامعه ایفای نقش نمایند و نظرات خود را از طریق وی به مسئولین انتقال دهند.

  • کد خبر : 29534
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار