خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/12/01 - 16:52
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
با تصمیم اعضای کمیسیون اقتصادی،

مصباحی مقدم و دلقپوش در کمیسیون تلفیق بودجه90 عضو شدند

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس، با بیان این که کمیسیون اقتصادی در نشست امروز، نمایندگان خود برای عضویت در کمیسیون تلفیق بررسی لایحه بودجه سال 90 را معرفی کرد، گفت: غلامرضا مصباحی مقدم و فرهاد دلقپوش نمایندگان این کمیسیون هستند.


"سیدعلی موسوی‌جرف" در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت، با بیان این که معرفی نمایندگان کمیسیون اقتصادی در کمیسیون تلفیق بررسی لایحه بودجه 90 در دستور کار نشست امروز (یکشنبه اول اسفند) این کمیسیون بود، تصریح کرد: کمیسیون اقتصادی، غلامرضا مصباحی مقدم و فرهاد دلقپوش را به عنوان نمایندگان خود در کمیسیون تلفیق بررسی لایحه بودجه سال 90 معرفی کرد.



نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، درباره دیگر موارد بررسی شده در نشست امروز کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: اعضای کمیسیون، ماده های پنج و 6 طرح توان اعتباری بانک ها و حمایت از تولید را بررسی کردند و آنها را به تصویب رساندند.



سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین یادآور شد: لایحه موافقت نامه اجتناب از دریافت مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی در باره مالیات ها بر درآمد میان دولت ایران و دولت سنگال، در نشست امروز این کمیسیون بررسی شد؛ این لایحه یک ماده واحده دارد که به تصویب نمایندگان رسید.

  • کد خبر : 38596
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار