خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/05/09 - 17:57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نماینده آبادان و خرمشهر:

مسیر آبادان به ماهشهر به جاده مرگ مشهور است

**حسین دهدشتی با انتقاد از عدم رسیدگی به ایمن سازی جاده آبادان- ماهشهر گفت: قرارگاه خاتم اعلام کرده که برای به اتمام رساندن این جاده که از مصوبات دور اول سفر ریاست جمهوری به خوزستان است، به 15 میلیارد تومان بودجه نیاز دارد.

نماینده مردم آبادان و خرمشهر در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت گفت: با توجه به اینکه خرمشهر و آبادان شهرهای مرزی هستند و در طول هشت سال دفاع هم مقاومت کردند و آسیب های زیادی دیدند، بنابراین باید توجه خاصی به این شهرها شود و این در حالی است که سرمایه گذاری های عمرانی در این شهرها چندان قابل قبول نیست.

به گفته این عضو کمیسیون انرژی مجلس متاسفانه در این منطقه جاده ماهشهر آبادان با توجه به حوادث مکرر در این مسیر به جاده مرگ مشهور شده است و در این زمینه مدیریت شهری باید توان بیشتری به خرج دهد.

دهدشتی افزود: این جاده 90 کیلومتری، قرار است چهاربانده شود و با توحه به اعتبارات در اواخر 87 به بهره برداری برسد، اما هنوز بخشی از این جاده باقی مانده است.

نماینده آبادان و خرمشهر تصریح کرد: ساخت این جاده از مصوبات سفر اول ریاست جمهوری به استان خوزستان است که با کمبود اعتبار و بودجه مواجه است و قرارگاه خاتم الانبیاء که مجری این طرح است اعلام کرده که برای به پایان رساندن این طرح به 15 میلیارد تومان بودجه نیاز دارد.

  • کد خبر : 23649
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار