خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/10/06 - 18:30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در کمیسیون بهداشت مجلس تصویب شد؛

مسکوت ماندن طرح بیمه‌های روستایی به مدت 6 ماه

**عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از مسکوت ماندن "طرح بیمه‌های روستایی" در این کمیسیون خبر داد.

"بشیرخالقی" در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت در خصوص برنامه های کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهارداشت: با تصویب کمیسیون بهداشت مجلس طرح بیمه های روستایی به مدت 6 ماه مسکوت ماند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس یادآور شد: معاونان کمیته امداد امام(ره ) خواستار این بودند که مسائل درمانی افرادی که تحت پوشش بیمه های روستایی هستند نیز تحت پوشش کمیته قرار گیرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی یادآورشد: به دلیل نبود استدلال جامع در خصوص بیمه روستایی که از طرف کمیته امداد امام خمینی(ره) مطرح شد مقرر شد چند ماه طرح مسکوت بماند.  

وی خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه های کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی می توان به طرح یکپارچه شدن بیمه های درمانی اشاره کرد.

خالقی یادآورشد: برخی از معاونان کمیته امداد امام(ره) از جمله معاون پارلمانی و معاون درمان با حضور در کمیسیون بهداشت مجلس از طرح یکپارچه شدن بیمه های درمانی دفاع کردند.

نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: در ارتباط با طرح یکپارچه شدن بیمه های درمانی علاوه بر مسئولان کمیته امداد امام(ره) معاون امورمجلس و امور حقوقی وزارت رفاه و تامین اجتماعی نیز در این جلسه حضور داشت.  

  • کد خبر : 34479
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار