خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/08/28 - 10:03
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
میر‌خلیلی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در مورد فساد و مواد مخدر؛

مسئولان هوشیارتر عمل کنند

**عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت:برای جلوگیری از ترویج فساد اخلاقی و مواد مخدر در کشور لازم است دستگاه‌های فرهنگی،قضائی و امنیتی، جوانان را از اقدامات فریبکارانه دشمن آگاه سازند.

"سید علی میر خلیلی "در گفتگو با خبرنگار خانه ملت  با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی براینکه ترویج فساد اخلاقی و مواد مخدر در جامعه ابزاری است که دشمن از آن استفاده سیاسی می کند گفت:مواردی که آقا به آن اشاره کردند یک واقعیت تلخ است که در جامعه بسیار ملموس و رو به رشد است و اگر این روند بخواهد ادامه یابد جامعه را به تباهی می کشاند.

نماینده مردم میناب،رودان وجاسک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعتیاد توانایی جسمی و روحی را از انسان سلب می کند و خود به خود موجب ترویج فساد اخلاقی در جامعه می شود گفت:فساد اخلاقی  پایه های خانواده را سست می کند و سست شدن پایه های خانواده جوانان کشور را که سرمایه کشور و انقلاب هستند به دام تهاجم فرهنگی دشمن می اندازد .

وی با بیان اینکه باید مراقب اقدامات فریبکارانه دشمن باشیم گفت:برای تحقق فرمایشات رهبری دستگاه های اجرایی و قانون گذاری و نیرو های امنیتی همه باید هوشیار باشند و نقشه های دشمن را خنثی کنند .

میرخلیلی ادامه داد: یکی از راه های مقابله با ترویج فساد اخلاقی و مواد مخدر در جامعه این است که دستگاه های فرهنگی تلاش خود را برای هوشیار ساختن جوانان از خوابی که دشمن برای آنها دیده است بییشتر کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس افزود:پس از دستگاه های فرهنگی این وظیفه دستگاه های قضایی و امنیتی است که با مواردی از فساد و فحشا همچنین توزیع مواد مخدر که به صورت ساماندهی شده و با اهداف سیاسی دنبال می شود برخورد کنند.

وی درپایان خاطر نشان کرد:جامعه باید همانگونه که مراقب اموال خود است باید مراقب ارزش ها، آرمانها ،اعتقادات،تفکرات و هویت ایرانی اسلامی خود نیز باشد.

  • کد خبر : 31689
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار