خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/05/03 - 19:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
غضنفرآبادی:

مسئولان نتوانستند برای جاده خطرناک بم-کرمان وام جذب کنند

**نماینده مردم بم با انتقاد از عدم رسیدگی به جاده پرحاثه و ترانزیتی بم-کرمان علت عقب افتادن افتتاح این پروژه را کمبود اعتبار دانست؛ اعتباری که زمانی بانک جهانی پولش را می داد، ولی برخی کم کاری ها باعث قطع این کمک ها شد.

مسیر کرمان- بم از خطرناک ترین جاده های کشور است که به گفته پلیس راه کشور، میزان تصادف های امسال 40 درصد در این جاده بیشتر از سال های پیش شده و این درحالی است که علی رغم درخواست های مکرر مردم و مسئولان محلی 85 کیلومتر از این جاده یک بانده است و بیشتر تصادف ها مربوط به این بخش از جاده!

"موسی غضنفرآبادی" در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت در این باره گفت: زمانی کار این جاده داشت به خوبی انجام می شد؛ ولی اعتبارات بانک جهانی پرداخت و تمدید نشد و مسئولان نتوانستند اعتبارات این وام را برای بم جذب کنند.

به گفته نماینده بم این مسیر یکی از نگرانی های عمده مردم بم است که هرچند 17 کیلومتر از آن ساخته و دو بانده شده، اما همچنان این جاده ترانزیتی، که استان سیستان و بلوچستان را نیز به نواحی مرکزی وصل می کند، با مشکل کمبود اعتبار مواجه است.

این جاده همشه شلوغ است، اما در مواقعی است سال به دلیل اینکه شهرهای جیرفت و کهنوج مناطقی کشاورزی در مسیر این جاده محسوب می شوند، این جاده شلوغ تر است که با این حساب میزان تصادف ها در این جاده بیشتر می شود.

  • کد خبر : 23186
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار