خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/06/27 - 09:26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نماینده مردم آبادان:

مسئولان طرح آبرسانی غدیر را به سرانجام برسانند

**نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح آبرسانی غدیر قرار بود شهریورماه سال گذشته به بهره برداری برسد اما هنوز ناتمام مانده است از مسئولان خواست برای تامین آب شرب مورد نیاز مردم آبادان این طرح را به سرانجام برسانند.

 "عبدالله کعبی" نماینده آبادان در گفت وگو با روزنامه فرهنگ جنوب در خصوص اقدامات صورت گرفته در این شهرستان خاطرنشان کرد: بعد از آنکه طرح غدیر در شهریور به بهره برداری نرسید اعلام کردند، در خردادماه  یعنی سالروز آزادی خرمشهر این طرح به بهره برداری می رسد که باز هم در حد شعار باقی ماند.

 وی ادامه داد: هنوز آب سد کرخه آبادان به بهره‌برداری نرسیده و تا زمانی که این کار عملی نشود نمی‌توان امیدی به تأمین آب شرب موردنیاز مردم این ناحیه داشت.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: خوشبختانه تصفیه‌خانه آب آبادان که در 2 فاز بنا بود عملیاتی شود مراحل نهایی را طی می‌کند که فاز اول آن 180 هزار متر مکعب آب را تصفیه می‌کند.

وی در ادامه به راه اندازی جاده آبادان- ماهشهر اشاره کرد و گفت: این پروژه از 5 سال قبل شروع شده و قرار بود در مدت 5 سال به بهره برداری برسد که هنوز کار نیمه‌تمام است اما با پیگیری‌های صورت گرفته بناست اوایل سال آینده این مسیر 2 بانده ‌شود.

کعبی همچنین به عدم بهره‌برداری از پالایشگاه آبادان اشاره کرد که از  مصوبات سفر اول ریاست جمهوری است اما تاکنون تنها مرحله مطالعاتی آن به پایان رسیده است.

  • کد خبر : 27533
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار