خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/05/02 - 19:22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
قنبری:

مسئولان انتظامی دلایل کاهش قیمت مواد مخدر صنعتی را اعلام کنند

**عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خواستار پاسخگویی مسئولان نیروی انتظامی، امنیتی و قضایی درخصوص دلایل کاهش قیمت مواد مخدر صنعتی در جامعه شد.

"داریوش قنبری" در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت درخصوص خطرهای مرتبط با مواد مخدر صنعتی در کشور اظهار داشت: کاهش قیمت و سهل الوصول بودن مواد مخدر صنعتی می تواند علاوه بر نگرانی های شدیدی که برای خانواده ها در پی دارد، حاوی پیام های خطرناکی در سطح ملی برای کشور باشد.

وی خاطرنشان کرد: به نظر می رسد نقایصی درخصوص اجرای قوانین وجود دارد، در این بین شائبه این که دستگاههای ذی ربط از جمله ستاد مبارزه با جرایم مواد مخدر به وظایف خود عمل نمی کنند تقویت می شود.

نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: چرا باید به رغم اختصاص اعتبار قابل توجهی که به مبارزه با مواد مخدر اختصاص می یابد پدیده شوم گسترش مواد مخدر همچنان در حال گسترش باشد.

وی یادآور شد: اعتیاد به مواد مخدر صنعتی مساوی با مرگ در کوتاه مدت است،لذا مسئولان نیروی انتظامی باید پاسخگو باشند برای مقابله با تهدیدهایی که سرمایه های انسانی و جوانان ما را نشانه گرفته چه اقدامی به انجام رسانده اند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: آبروی کشور در خطر است. چرا باید کشورهای دیگری همانند عراق با وجود ناامنی موجود در آنها کنترل مواد مخدر را به خوبی به انجام رسانده اند؛ اما در کشور ما این موضوع به یک تهدید تمام عیار تبدیل شده است.

قنبری تاکید کرد: باید دستگاه های انتظامی، قضایی و امنیتی راهکارهای قاطع تری برای جمع آوری، دستگیری و مبارزه با سوداگران مرگ را آغاز کنند.

  • کد خبر : 23062
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار