خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/05/14 - 07:59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نصرالله کمالیان:

مردم خواستار توسعه مرکز هلال‌احمر قوچان هستند

**نماینده مردم قوچان در مجلس شورای اسلامی از خواسته‌های مردم این شهر در توسعه زیرساخت‌های گردشگری و بحث امداد و نجات هلال‌احمر خبر داد.

"نصرالله کمالیان" در گفتگو با هفته نامه شهرآرا با اشاره به بازدیدهایش در هفته بازدید از حوزه انتخابیه گفت: با توجه به قرار گرفتن جاده آسیایی و جاده‌ای که از شمال به مشهد وارد می‌شود تعداد تصادفات جاده‌ای قابل توجه است و در عین حال بحث امداد و نجات و عملیات‌های مرتبط با آن به داوطلبان مرکز قوچان داده شده است.

نماینده مردم قوچان در این‌باره توضیح داد: مردم و جوانانی که داوطلب شده‌اند در هلال احمر فعالیت کنند تقاضا کردند که مرکز هلال احمر قوچان به مرکز شرق کشور این نهاد ارتقا یابد و برای توسعه خدمات پد بالگرد به این مرکز افزوده شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی همچنین به موضوع توسعه زیرساخت‌های گردشگری در قوچان اشاره کرد و گفت: مردم در هفته گذشته از بنده به عنوان نماینده خود تقاضا داشتند تا بحث تبدیل قوچان به «میقات» حضرت رضا(ع) را پیگیری کنم.

به گفته کمالیان و براساس خواسته مردم از آنجایی که مرقد برادر امام رضا موسوم به سلطان ابراهیم در جاده شمال به مشهد واقع در قوچان قرار گرفته این آرامگاه می‌تواند به استراحتگاه و توقفگاه مسافران حرم‌ رضوی تبدیل شود و با این کار فرصت‌های شغلی و گردشگری ایجاد شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: با توجه به وجود پتانسیل‌های گردشگری اعم از طبیعت‌گردی و میراث فرهنگی در شهر کهنه قوچان در صورتی که سرمایه‌گذاری اندکی در این منطقه صورت گیرد می‌توان شاهد تحولی در شهر قوچان بود.

  • کد خبر : 24071
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار