خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/09/29 - 17:32
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
آقازاده:

مردم استان گیلان از ضعف مدیریتی رنج می‌برند

**نماینده مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی در زمینه مشکلات و معضلات این منطقه اظهار داشت: در حال‌حاضر به دلیل مشکلات موجود پیرامون پروژه‌ها و طرح‌های در دست اجرای منطقه هنوز نتوانسته‌‌ایم به جایی برسیم؛ مشکلاتی مانند اشتغال و تبعات آن. اما مسئله اصلی در این میان مسائل مدیریتی و بحران هویتی پیرامون آن است.

آقازاده در گفت و گو با روزنامه «گلچین»گیلان افزود: مردم گیلان از دوره‌های قبل با مشکلات زیادی روبه‌رو بودند و همین مشکلات آسیب‌ زیادی به اقتصاد کشور زده است و در حال‌حاضر نیز شاهد تداوم این مشکلات هستیم و امیدواریم در این زمینه فرجی شود.

آقازاده در مورد مهم‌ترین دغدغه و نگرانی مردم این ناحیه تصریح کرد: تاکنون در بخش‌های مختلف این ناحیه متولیان نتوانسته‌اند کار مناسبی در زمینه توسعه اقتصاد کشور، کشاورزی، صنعت و بیکاری انجام دهند.

وی با بیان اینکه توسعه در بخش‌های این ناحیه صورت نگرفته است، گفت: تاکنون حرکت متولیان به سمت خدمت‌رسانی تصلبی بوده و مشکلاتی که دامن مردم این منطقه را گرفته در بدترین حالت ممکن است که باید فکری برای آن کرد.

نماینده مردم رشت در پاسخ به پایین بودن ضریب نفوذ بیمه در کشور و دلایل اصلی آن اظهار داشت: متأسفانه در ایران  پایین بودن ضریب نفوذ صنعت بیمه مصائب خاص خود را دارد، اگرچه در بخش‌های درمانی و بازرگانی کارهایی انجام شده است.

آقازاده خاطرنشان کرد: هم‌اکنون اختلاف‌نظرهای متعددی میان نهادها و بخش‌های مختلف وجود دارد و چندگانه عمل کردن بخش‌های گوناگون صنعت بیمه مسئله اصلی است.

وی تصریح کرد: اینکه بخش‌های خصوصی و خدمات‌رسانی در این صنعت نتوانسته‌اند یکسان عمل کنند به دلیل  سلیقه‌ای عمل کردن و در پی منفعت بردن شخصی  است و وضعیت صنعت بیمه بهتر از این نمی‌شود.

نماینده مردم رشت اظهار داشت: سلیقه‌ای عمل کردن شرکت‌های بیمه‌ای و منفعت‌طلبی آنها در تمام زمینه‌ها صنعت بیمه را دچار مشکل کرده است.

وی افزود: این قبیل شرکت‌ها در زمان پرداخت خسارت‌ها به بهانه‌های مختلف طفره می‌روند و این در حالی است که در زمان بیمه کردن اشخاص به طرق مختلف از آنها وجوه زیادی می‌گیرند که این هم برخلاف قوانین بیمه است.

آقازاده به اختلاف هزینه درمان در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی اشاره کرد و گفت: در حال‌حاضر در هزینه خدمات‌درمانی اختلاف سلیقه‌ای فاحش در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی وجود دارد که این امر هم به دلیل مشکلات خاص است و گاهی دیده می‌شود که مافیای موجود در این صنعت و دریافت رشوه و زیرمیزی در این صنعت مردم را به سمت مرگ انتظاری کشانده است.

  • کد خبر : 33967
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار