خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/01/27 - 13:02
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
برای پاسخگویی به سوال‌های جمعی از نمایندگان

محصولی و وحید دستجردی به کمیسیون بهداشت و درمان می‌روند

وزیر رفاه و تامین اجتماعی و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این هفته برای پاسخگویی به سوال‌های جمعی از نمایندگان در جلسات کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی حضور پیدا می‌کنند.


به گزارش خبرگزاری خانه ملت (www.icana.ir) صادق محصولی وزیررفاه و تامین اجتماعی جهت پاسخگویی به سوال یونس اسدی نماینده مشکین‌شهر، سیدنجیب‌حسینی نماینده مینودشت، کلاله، مراوه‌تپه وگالیکش و احمد علی کیخا نماینده زابل، زهک و هیرمند در جلسه کمیسیون بهداشت و درمان حضور پیدا خواهد کرد.



اعضای این کمیسیون همچنین از مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دعوت کرده اند تا برای پاسخگویی به سوال‌های صمد مرعشی نماینده رودبار، محمدمهدی افشاری نماینده داراب و زرین‌دشت، جلال محمودزاده نماینده مهاباد و مقداد نجف‌نژاد نماینده بابلسر و فریدون‌کنار در جلسه کمیسیون بهداشت و درمان حضور یابد.



مدیر عامل موسسه تحقیقات حجامت ایران، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی، رئیس اتحادیه صنف سازندگان و فروشندگان عینک تهران از دیگر میهمانان کمیسیون بهداشت و درمان در هفته جاری هستند و درباره مسائل حوزه خود گزارش می‌دهند.



ارائه گزارش کمیته منتخب بررسی طرح مقررات امور پزشکی، دارویی و مواد خوردنی و آشامیدنی و اخذ رأی نهایی کمیسیون از دیگر برنامه های این کمیسیون است.

  • کد خبر : 43515
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار