خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/09 - 16:22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نماینده گچساران و باشت:

مجلس نسبت به کاهش طول دوره لیسانس نگرانی‌هایی دارد

**نماینده مردم گچساران و باشت گفت: مجلس نسبت به کاهش طول دوره لیسانس نگرانی‌هایی دارد و اگر دولت بدون رایزنی با مجلس بخواهد اقدامات اجرایی انجام دهد، با آن مخالفت می‌کنیم.

"سیدقدرت الله حسینی‌پور" در گفت وگو با روزنامه« امید مردم» کهکیلویه و بویراحمد در خصوص کاهش طول دوره لیسانس با بیان اینکه این ایده برای چندمین بار است که در دولت مطرح می‌شود، گفت: قاعدتاً نمی‌توان در خصوص طرحی که ابتدا به ساکن است نظری داد، این طرح باید به مجلس ارائه داده شود تا ابعاد مختلف آن مورد بررسی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: اگر دولت بخواهد قبل از ارائه این طرح به مجلس و اعلام نظر مجلس، اقدامات اجرایی در این زمینه انجام دهد قطعاً با واکنش مجلس مواجه خواهد شد.

وی تأکید کرد: از آنجا که کاهش طول دوره تحصیل در بخش‌های مختلف آموزشی ما تأثیر‌گذار است مجلس با نگرانی به این طرح می‌نگرد و اگر دولت بخواهد قبل از آنکه طرح مورد نظرش را در کمیسیون آموزش مطرح کند و قبل از رایزنی با مجلس و ارائه استدلال‌های خود به مجلس، بخواهد به فکر ایجاد تغییراتی در این زمینه باشد مجلس با آن مخالفت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: ما موضع منفی نسبت به این طرح نداریم و اگر استدلال‌های دولت منجر به ایجاد یک فضای مطلوب در نظام دانشگاهی ما شود با آن موافقت می‌کنیم.

  • کد خبر : 36719
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار