خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/03/22 - 19:46
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
خدادادی در تشریح جلسه امروز کمیسیون شوراها:

مجازات سفر ایرانیان به کشورهای خاص تشدید شد

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره به دستور کار این کمیسیون گفت: نمایندگان این کمیسیون با توجه به قدیمی بودن قانون موجود در رابطه با سفر ایرانیان به کشورهای ممنوع السفر مجازات‌های تخطی از این قانون را افزایش دادند که حبس و باطل شدن گذرنامه از مجازات‌های جدید خواهد بود.


"سلمان خدادادی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت(WWW.ICANA.IR)، در تشریح جلسه امروز(22 خرداد) کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: در جلسه امروز موضوع طرح تشدید مجازات افرادی که به کشورهای ممنوع السفر از نظر جمهوری اسلامی سفر می کنند، بررسی شد.



نماینده مردم ملکان افزود: در جلسه امروز، نمایندگان قانون موجود را که در سال 51 به تصویب رسیده بود تغییر داده و تنها دو مجازات برای افراد متخلف در نظر گرفتند.



وی خاطر نشان ساخت : بر اساس طرح جدید نمایندگان افرادی که به کشورهایی که جمهوری اسلامی ایران سفر به آنها را ممنوع کرده است، سفر کنند بسته به نظر قاضی و شرایط پرونده از دو ماه تا دو سال حبس و یا از سه سال تا پنج سال ممنوعیت خروج از ایران محکوم خواهند شد.



نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این طرح در جلسه امروز کمیسیون به تصویب اعضا رسید و با طرح در صحن علنی مجلس نمایندگان نسبت به آن رای خواهند داد.

  • کد خبر : 50845
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار