خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/09/28 - 18:44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در جلسه امروز کمیسیون آموزش مجلس تصویب شد؛

لحاظ کردن نیروهای شرکتی خدمات آموزشی جزو 60 هزار متقاضی استخدام

**سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: نیروهای شرکت خدمات آموزشی که به نوعی حقشان تضعیف شده بود، می‌توانند جزو 60 هزار متقاضی استخدام لحاظ شود.

"نورالله حیدری‌دستنایی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون متبوعش اظهار کرد: امروز طرح یک فوریتی اصلاح و الحاق موادی به قانون تعیین‌تکلیف معلمین‌حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش و پیشنهاد اضافه شدن چند ماده به این طرح بررسی شد و به تصویب رسید.

نماینده مردم اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس، با تاکید براینکه این طرح به عنوان مصوبه کمیسیون به وزدی به صحن ارائه خواهد شد، افزود: مهم‌ترین هدفی که این طرح دنبال می‌کند بررسی وضعیت نیروهای شرکت خدمات آموزشی است.

وی ادامه داد: یکسری از نیروها به خصوص در زمان وزارت آقای علی‌احمدی، با 2 و یا سه سال سابقه اخراج شده بودند و در وضعیت بلاتکلیفی به سر می‌بردند.

حیدری با بیان اینکه حق این افراد تضعیف شده بود، گفت: بر اساس این طرح این افراد جزو همان قانون قبلی یعنی آن 60 هزار نفر لحاظ می‌شوند. علاوه بر این همه کسانی که به نوعی با آموزش و پرورش از یکسال تا بیشتر به طور ناپیوسته و یا مستمر همکاری دارند؛ در قلب قانون استخدام 60 هزار نیرو نمی‌گنجند.

به گفته سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس، این افراد بعد از شرکت در آزمون‌های آینده آموزش و پرورش در اولویت هستند و اگر حد نصاب نمره را بیاورند سابقه آنها با 30 امتیاز در نظر گرفته می‌شود و بدین ترتیب آنها در اولویت هستند.

  • کد خبر : 33895
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار