خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/08 - 10:36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در کمیسیون صنایع و معادن؛

لایحه یک فوریتی مبارزه با قاچاق کالا و ارز فردا بررسی می‌شود

اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس در نشست‌های تخصصی خود در هفته جاری لایحه یک فوریتی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و طرح اصلاح موادی از قانون بخش تعاونی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران را بررسی می‌کنند.


به گزارش خبرگزاری خانه ملت (www.icana.ir) اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس در نشست فردا (یکشنبه 9 مرداد) برنامه‌ گزینه‌های پیشنهادی رئیس‌جمهوری برای مدیریت در وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت، نفت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی را بررسی می‌کنند.



نشست مشترک مسئولان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران با اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره بررسی آثار اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها دربخش تولید فردا برگزار می‌شود.



همچنین اعضای کمیسیون صنایع و معادن در نشست روز سه‌شنبه (11 مرداد) لایحه یک فوریتی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و طرح اصلاح موادی از قانون بخش تعاونی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران و اصلاحیه آن مصوب 1377 و الحاق موادی به آن را بررسی می‌کنند.



رسیدگی به گزارش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مسئولان اپراتور سوم درباره وضعیت فرآیند اجرایی اپراتور سوم دستور کار دیگر نشست روز سه‌شنبه کمیسیون صنایع و معادن مجلس است.



اعضای کارگروه صنعت در نشست فردا (یکشنبه 9 مرداد) آثار اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها در صنعت آلومینیوم را بررسی می‌کنند.

  • کد خبر : 55190
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم