خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/06/02 - 18:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
سخنگوی کمیسیون عمران:

لایحه موافقتنامه حمل و نقل هوایی ایران و اوکراین تصویب شد

**نماینده مردم شیروان در مجلس با اشاره جلسه امروز کمیسیون عمران، تصریح کرد: بررسی لایحه موافقتنامه حمل و نقل هوایی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت دولت جمهوری کنیا در دستورکار کمیسیون بود.

"محمدرضا حسین‌نژاد" در گفت‌وگو با خبرنگار خبگزاری خانه ملت، با بیان اینکه دولت لایحه ای جهت و حمل و نقل هوایی بین ایران و کنیا به مجلس ارائه کرده است، گفت: در بررسی‌های صورت گرفته در کمیسیون عمران، در نهایت لایحه دولت مورد تصویب کمیسیون تخصصی لایحه حمل و نقل هوایی قرار گرفت.

وی ادامه داد: چینین لوایحی روال عادی و قانونی آیین نامه داخلی مجلس را طی خواهد کرد و در نوبت ارسال به صحن علنی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون عمران با بیان اینکه وزیر راه و ترابی جهت پاسخ به سوالات نمایندگان در کمیسیون حضور پیدا کرد، گفت: حمید بهبهانی جهت پاسخ به 11 سوال از نمایندگان مجلس به کمیسیون دعوت شد و با توضیحات خود سعی در قانع کردن نمایندگان داشت.

وی با بیان اینکه تنها 6 نماینده جهت مطرح کردن سوال خود در کمیسیون حاضر شدند، ادامه داد: غلامعلی میگلی نژاد معتقد است شناورهای فعال در بندر دیلم با شرایط محیطی این بندر مناسب نیست، که پس از  توضیحات بهبهانی نماینده مردم دیلم، گناوه و بوشهر قانع شد.

سخنگوی کمیسیون عمران با بیان اینکه علی اکبر اولیا نماینده مردم یزد و صدوق سوال خود را به تاخیر انداخت، تصریح کرد: اولیاء سوال خود را به تاخیر انداخت تا وزیر راه و ترابری جهت حل مشکل مربوطه اقدام کند، در صورت رفع نشدن، اولیا مجدد سوال خود را از بهبهانی در کمیسیون عمران دنبال خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه مصطفی مطورزاده نماینده مردم خرمشهر سوال خود را پس گرفت، ادامه داد: حسن کامران نماینده مردم اصفهان، فخرالدین حیدری نماینده مردم سقز و بانه و سید عماد حسینی نماینده مردم قروه و دهگلان سه سوال کننده دیگر کمیسیون عمران بودند.

حسین‌نژاد گفت: حیدری در خصوص رتبه بندی کردستان ار لحاظ مسیرهای جاده ای سوال داشت و معقتد است این استان بر اساس شاخص‌های راه و ترابری، رتبه کردستان از رتبه اعلام شده عقب تر است؛ در نهایت بهبهانی توانست، نماینده سقز و بانه را قانع کند.

سخنگوی کمیسیون عمران با اشاره به سوال حسینی، گفت: عماد حسینی در خصوص قرار داد اعتبار در اختیار پیمانکاران سوال کرد که در نهایت با توضیحات وزیر قانع نشد.

  • کد خبر : 25868
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار