خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/01/20 - 16:43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در نشست امروز کمیسیون بهداشت و درمان صورت گرفت:

لایحه مبارزه با سوانح آلودگی نفتی به صحن مجلس می‌آید

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس٬ با بیان این که لایحه پروتکل مبارزه با سوانح آلودگی نفتی الحاقی به کنوانسیون چهارچوب حفاظت از محیط زیست دریایی دریای خزر به تصویب اعضا کمیسیون بهداشت و درمان رسیده است٬ گفت: این لایحه در آینده نزدیک به صحن علنی مجلس می‌آید.


حسن تأمینی‌لیچایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت٬ درباره دستور کار نشست امروز ( یک‌شنبه 20 فروردین) کمیسیون بهداشت و درمان٬ توضیح داد: یکی از دستور کارهای مهم امروز کمیسیون٬ بررسی لایحه پروتکل آمادگی، واکنش و همکاری منطقه در مبارزه با سوانح آلودگی نفتی الحاقی به کنوانسیون چهارچوب حفاظت از محیط زیست دریایی دریای خزر بوده است.



نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی٬ با اعلام این که در نشست امروز کمیسیون کلیات و جزئیات لایحه مبارزه با سوانح آلودگی نفتی به تأیید و تصویب اعضای رسید٬ گفت: این لایحه به طور حتم در آینده نزدیک به صحن علنی مجلس می‌رود.



وی با بیان این که بررسی طرح تعیین تکلیف دوره‌های آموزش تربیت بهورز وزارت بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی از دیگر دستور کارهای امروز کمیسیون بهداشت و درمان به شمار می‌آید٬ افزود: بخشی از این طرح در کمیسیون بررسی و مقرر شد که ادامه این طرح در جلسات آینده بررسی می‌شود.



سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هشتم٬ ادامه داد: طرح اصلاح قانون هدفمند کردن یارانه‌ها در حوزه بهداشت و درمان از دیگر دستور کارهای نشست امروز بود که مورد بررسی قرار گرفت./



پایان پیام

  • کد خبر : 71961
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار