خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/06/26 - 17:59
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در نشست امروز کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس انجام شد:

لایحه قلع و قمع ورزشگاه‌ها به صحن علنی می‌رود

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، با اعلام اینکه لایحه ممنوعیت خلع ید، قلع و قمع ورزشگاه‌ها، تأسیسات و اماکن ورزشی در هفته‌های آینده به صحن علنی ارائه می‌شود، گفت: تصویب این لایحه و اجرای آن از سوی وزارت ورزش و جوانان کمک شایانی به حل اختلافات پیرامون مالکان ورزشگاه‌ها و افراد مرتبط می‌شود.


محمدعلی اسفنانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، درباره دستور کار کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، توضیح داد: یکی از دستور کارهای نشست امروز کمیسیون، بررسی لایحه ممنوعیت خلع ید، قلع و قمع ورزشگاه‌ها، تأسیسات و اماکن ورزشی بود که امروز با تلاش اعضای کمیسیون تمام مواد این لایحه به تصویب رسید.



نماینده مردم فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی، با اعلام اینکه لایحه ممنوعیت خلع ید، قلع و قمع ورزشگاه‌ها، تأسیسات و اماکن ورزشی در هفته‌های آینده به صحن علنی ارائه می‌شود، گفت: تصویب این لایحه و اجرای آن از سوی وزارت ورزش و جوانان کمک شایانی به حل اختلافات پیرامون مالکان ورزشگاه‌ها و افراد مرتبط با این موضوع می‌‌کند.



سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، با بیان اینکه کلیات لایحه نحوه اجرای محکومیت‌های مالی مورد بررسی و به تصویب رسید، افزود: در نشست‌های آینده کمیسیون و کارگروه‌های تخصصی وارد جزئیات این لایحه می‌شوند./



پایان پیام

  • کد خبر : 83431
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار