خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/01 - 13:49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
عباس رجایی:

لایحه خاک در نشست این هفته کمیسیون کشاورزی بررسی می‌شود

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی با بیان این‌که در زمینه حفظ و حراست از منابع خاک کشور قوانین مناسبی وجود ندارد، گفت: در جلسه این هفته کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی لایحه خاک بررسی می‌شود.


"عباس رجایی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) در تشریح دستور نشست هفتگی فردا (یک‌شنبه دوم مرداد) کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی گفت: در جلسه این هفته کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی، لایحه جامع خاک بررسی می‌شود.



نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از مسائل مهم هر جامعه‌ای منابع پایه آن جامعه همچون منابع آب، خاک، هوا و نور خورشید است. هم‌اکنون در بخش آب وهوا قوانین مناسبی وجود دارد ولی در باره خاک و موضوع‌های مربوط به آن مقررات مناسبی در کشور وجود ندارد که ضروری است تا در این زمینه فعالیت‌هایی انجام گیرد.



وی با تأکید بر لزوم حفظ و حراست از منابع خاک تصریح کرد: برای رشد و توسعه بخش کشاورزی کشور توجه به حفظ و حراست از منابع خاک کشور ضروری است و این امر، به قانون و مقررات مدون و مناسبی نیاز دارد.



رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی تأکید کرد: این کمیسیون تلاش می‌کند تا لایحه تهیه شده از سوی دولت را هر چه سریع‌تر با بررسی و مطالعه دقیق به تصویب برساند تا با این قانون از منابع خاک کشور حراست جدی‌تری شود.

  • کد خبر : 54571
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار