خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/06/05 - 12:20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
بر اساس برنامه کمیسیون کشاورزی:

لایحه جامع منابع طبیعی این هفته نهایی می‌شود

کمیسیون کشاورزی این هفته افزون‌بر دعوت از وزیر کشاورزی برای بررسی مسائل مربوط به بخش کشاورزی،‌ بررسی نهایی لایحه جامع منابع طبیعی را نیز در دستور کار خود دارد تا با پایان بررسی این لایحه، تصویب آن را در دستور کار صحن علنی مجلس قرار دهد.


به گزارش خبرگزاری خانه ملت (www.icana.ir) اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی این هفته در روزهای یکشنبه -6 شهریور-، دوشنبه -7 شهریور- و سه‌شنبه -8 شهریور-، سه نشست برگزار می‌کنند.



طبق برنامه اعلام شده از سوی هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی این کمیسیون در نشست روز یکشنبه که از ساعت 14 در محل این کمیسیون آغاز می‌شود، رسیدگی به لایحه جامع خاک را ادامه می‌دهد.



اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی همچنین غروب روز دوشنبه -هفتم شهریور- نشست مشترکی با صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی برگزار می‌کنند تا با حضور وی و معاونانش پیرامون مسائل کشاورزان و بخش کشاورزی، بحث و تبادل نظر کنند.



اعضای کمیسیون کشاورزی در نشست روز سه شنبه -هشتم شهریور- بررسی دو طرح و یک لایحه را در دستور کار خود د ارند که نخستین آنها ادامه رسیدگی به طرح یک فوریتی انتزاع وظایف و اختیارهای بخش کشاورزی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و الحاق آن به وزارت جهاد کشاورزی است.



بررسی این طرح که یک فوریت آن دو هفته پیش در صحن علنی مجلس به تصویب رسید، از هفته گذشته در دستور کار کمیسیون کشاورزی قرار دارد.



کمیسیون کشاورزی در نشست روز سه‌شنبه -هشتم شهریور- همچنین رسیدگی به طرح یک فوریتی اصلاح قانون استخدام مهندسان ناظر تولیدات کشاورزی را ادامه می‌دهد.



بررسی نهایی لایحه جامع منابع طبیعی و آبخیزداری آخرین دستور کار کمیسیون کشاورزی برای نشست روز سه‌شنبه -هشتم شهریور- این کمیسیون است؛ این لایحه که از سال گذشته در دستور کار مجلس قرار گرفته است، در صورت تصویب نهایی در کمیسیون کشاورزی برای قرار گرفتن در نوبت تصویب صحن علنی به هیئت رئیسه مجلس تقدیم می‌شود.

  • کد خبر : 57424
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم