خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1392/06/10 - 18:16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
گزارش جلسه کمیسیون صنایع ومعادن مجلس/

لایحه تعیین اختیارات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رد شد/ نامه کمیسیون به رئیس مجلس

لایحه تعیین اختیارات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس رد شد.


رمضانعلی سبحانی فر در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خانه ملت با اشاره به دستور کار امروز کمیسیون صنایع و معمادن مجلس تصریح کرد: در جلسه امروز داریوش اسماعیلی به عنوان ناظر در شورای عالی معادن انتخاب شد و بنده نیز جهت عضویت در کارگروه تعیین مصادیق محتوای جرائم رایانه ای از سوی کمیسیون انتخاب شدم.



نماینده مردم سبزه وار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی افزود: در ادامه جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس لایحه تعیین وظایف و اختیارات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دلیل اینکه تنها در لایحه مذکور بخش تعاون دیده شده بود و بخش های رفاه و کار مغفول مانده بود رد شد و در این راستا قرار شد نامه ای از کمیسیون به رئیس مجلس ارسال شود.



این نماینده مردم در مجلس نهم تاکید کرد: همچنین طرح تشکیل شورای عالی اقتصاد مقاومتی کشور که قرار بود در جلسه امروز مطرح شود به جلسه آینده موکول شد.



عضو کمیسیون صنایع با بیان اینکه در جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس طرح حمایت از بیماران خاص و کلیوی تصویب شد، گفت: طرح اصلاح قانون الحاق یک تبصره به ماده واحده قانون که راجع به تمرکز امور مربوط به تاکسیرانی شهر تهران زیر نظر شهرداری تهران بود در جلسه گذشته کمیسیون صنایع و معادن مجلس بررسی شد که رای گیری آن به جلسه امروز موکول شده بود و بر اساس آن طرح مذکور از سوی اعضای کمیسیون صنایع و معادن به تصویب نرسید./



پایان پیام

  • کد خبر : 109783
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار