خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/07/03 - 17:05
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
سیدناصر موسوی‌لارگانی:

لایحه تأسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی هفته آینده تصویب می‌شود

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در نشست عصر امروز خود لایحه تأسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی را بررسی کردند، گفت: اعضا کار رأی‌گیری و تصویب این لایحه را به نشست هفته آینده خود موکول کردند.


سیدناصر موسوی‌لارگانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خانه ملت www.icana.ir، با بیان این که اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در نشست عصر امروز (یکشنبه سوم مهر) خود لایحه اساسنامه بین‌المللی تأمین مالی تجاری (وابسته به بانک توسعه اسلامی) را بررسی کردند، تصریح کرد: با توجه به این که این لایحه یک بار دیگر نیز در کمیسیون اقتصادی به تصویب رسیده بود اعضا این لایحه را تصویب نکردند.



نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که رسیدگی به لایحه تأسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی دستور کار دیگر نشست عصر امروز کمیسیون اقتصادی مجلس بود، افزود: این لایحه 12 ماده دارد که اعضای این کمیسیون تمام این مواد را بررسی کردند.



وی ادامه داد: ماده 11 لایحه تأسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی ایرادهایی داشت که با تصمیم اعضای کمیسیون اقتصادی مقرر شد که بیمه مرکزی ایران و مرکز پژوهش‌های مجلس این ایرادها را برطرف کنند.



موسوی‌لارگانی یادآور شد: اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در نشست عصر امروز خود با حضور رئیس و معاونان بیمه مرکزی ایران و نمایندگانی از مرکز پژوهش‌های مجلس لایحه تأسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی را بررسی کردند.



این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تأکید کرد: اعضای این کمیسیون در نشست عصر امروز خود درباره مواد لایحه تأسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی رأی گیری نکردند و این لایحه را در نشست هفته آینده خود تصویب می‌کنند.

  • کد خبر : 59285
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم