خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/05/24 - 19:15
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نایب رییس کمیسیون اقتصادی:

لایحه امور گمرکی تا ماده 22 پیش رفت

**نماینده مردم خرمشهر در مجلس با اشاره به بررسی لایحه امور گمرکی در کمیسیون اقتصادی گفت: در جلسه امروز کمیسیون 10 ماده دیگر از لایحه مورد بررسی قرار گرفت.

"مصطفی مطورزاده" نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه کمیسیون اقتصادی امروز عصر جلسه داشت، تاکید کرد: بررسی لایحه امور گمرکی از پیش از تعطیلات مجلس در دستور کار کمیسیون اقتصادی قرار داشت و امروز 10 ماده دیگر آن بررسی شد.

وی ادامه داد: در این ماده‌ها، روابط گمرک با سایر سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و غیردولتی از جمله بنادر و فرودگاه‌ها تعریف شد.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی افزود: در مصوبات امروز وضعیت شرکت‌های حمل و نقل کالا و نحوه ترخیص کالاها مورد بحث قرار گرفت.

همچنین سید علی موسوی جرف، سخنگوی کمیسیون اقتصادی گفت: قبل از تعطیلات نزدیک به 11 تا 12 ماده از لایحه به طور همزمان در کمیته و کمیسیون  بررسی شده بود.

وی ادامه داد: از آنجایی که لایحه امور گمرکی اصل 85 است، کمیته‌ای متشکل از کارشناسان مرکز پژوهش‌ها، مسئولان گمرک و برخی اعضای کمیسیون اقتصادی تشکیل شد و به طور مجزا بر روی مواد این لایحه بحث و گفت‌وگو دارند.

نماینده مردم آبادان با بیان اینکه این لایحه نزدیک به 160 ماده دارد، تصریح کرد: بعد از بررسی بر روی اکثریت ماده های لایحه امور گمرکی، برای نحوه رای گیری بر روی لایحه مشخص خواهد شد.

  • کد خبر : 25005
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار