خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/04/28 - 16:51
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
موسوی‌لارگانی خبر داد:

لایحه اصلاح نظام امور صنفی در آستانه ارسال به هیئت رئیسه مجلس

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که در نشست عصر امروز این کمیسیون، اعضا کار رسیدگی به ماده‌های لایحه اصلاح نظام امور صنفی را به پایان رساندند، گفت: گزارش این کمیسیون درباره این لایحه پس از بررسی‌ پیشنهادها و مواد الحاقی درباره آن روز یکشنبه نهایی می‌شود.


"سیدناصر موسوی‌لارگانی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) با بیان این که اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در نشست عصر امروز (سه‌شنبه 28 تیر) کار رسیدگی به ماده‌های لایحه اصلاح نظام امور صنفی را به پایان رساندند، تصریح کرد: کار رأی‌گیری برای تصویب این لایحه انجام شد و اعضا به تصویب این لایحه رأی دادند.



نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس برای تصویب نهایی لایحه اصلاح نظام امور صنفی باید چند ماده الحاقی و پیشنهاد را بررسی کنند، افزود: گزارش این کمیسیون درباره این لایحه پس از بررسی‌ پیشنهادها و مواد الحاقی روز یکشنبه (دوم مرداد) نهایی می‌شود.



 



گزارش تحقیق و تفحص از عملکرد بانک‌ها بررسی نشد



عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که رسیدگی به گزارش هیئت تحقیق و تفحص از بانک‌ها در دستورکار نشست عصر امروز این کمیسیون بود، اظهار کرد: به علت نبودن وقت و طولانی شدن بررسی لایحه اصلاح نظام امور صنفی، کار رسیدگی به این گزارش به نشست دیگری موکول شد.

  • کد خبر : 54314
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار