خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/01/22 - 17:12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
از سوی اعضای کمیسیون بهداشت و درمان صورت گرفت:

لایحه اصلاح قوانین تنظیم جمعیت و خانواده رد شد

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس٬ گفت: لایحه اصلاح قوانین تنظیم جمعیت و خانواده به‌علت وجود مشکلات٬ ابهامات و نواقص بسیار از سوی اعضای کمیسیون رد شد.


انوشیروان محسنی‌بندپی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت٬ درباره دستور نشست امروز ( سه‌شنبه 22 فروردین‌) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس٬ توضیح داد: بررسی طرح تأسیس سازمان ملی استاندارد ایران از مهم‌ترین دستور کارهای امروز کمیسیون به‌شمار می‌آید.



نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی٬ با اشاره به اقدامات مثبت کارشناسان برای تدوین طرح تأسیس سازمان ملی استاندارد٬ گفت: با وجود اقدامات کارشناسی هم‌اکنون مقرر شده است که مسئولان مؤسسه استاندارد و کارشناسان سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت٬ درمان و آموزش‌پزشکی گرد هم جمع شوند و تبادل نظر و سپس گزارشی را به‌عنوان تأییدیه به کمیسیون ارسال کنند.



وی با بیان این که بررسی لایحه اصلاح قوانین تنظیم جمعیت و خانواده از دیگر دستور کارهای کمیسیون بهداشت و درمان به‌شمار می‌آید٬ یاد‌آور شد: این لایحه به‌علت وجود مشکلات٬ ابهامات و نواقص بسیار از سوی اعضای کمیسیون رد شد.



عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هشتم٬ درباره لایحه اصلاح قوانین تنظیم جمعیت و خانواده٬ توضیح داد: بر اساس این لایحه تمام امکانات و محرومیت‌های را که برای فرزند چهارم خانواده ایجاد شده بود٬ لغو می‌شد، اما لایحه تقدیمی دولت به کمیسیون بسیار سطحی است از این‌رو مقرر شد که دستگاه اجرایی لایحه جدیدی را با دید کارشناسی و مناسب ارائه کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 72146
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار