خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/06/27 - 16:54
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
سیدناصر موسوی‌لارگانی:

لایحه اصلاح قانون نظام صنفی در کمیسیون اقتصادی تصویب شد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در نشست عصر امروز خود بندهای الحاقی مواد 2 تا 91 لایحه اصلاح قانون نظام صنفی کشور را بررسی و تصویب کردند، گفت: با توصیب بندهای الحاقی این لایحه کار بررسی آن در این کمیسیون به پایان رسید.


سیدناصر موسوی‌لارگانی در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت www.icana.ir، با بیان این که کار بررسی لایحه اصلاح قانون نظام صنفی کشور در نشست عصر امروز (یکشنبه 27 شهریور) کمیسیون اقتصادی مجلس به پایان رسید، ‌تصریح کرد: بررسی لایحه اصلاح قانون نظام صنفی کشور تنها دستور کار نشست عصر امروز این کمیسیون بود.



نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی افزود: اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در نشست عصر امروز خود بندهای الحاقی مواد 2 تا 91 لایحه اصلاح قانون نظام صنفی کشور را بررسی و تصویب کردند.



وی ادامه داد: گزارش کمیسیون اقتصادی درباره لایحه اصلاح قانون نظام صنفی کشور آماده شده است و هیئت رئیسه این کمیسیون در نخستین فرصت آن را برای قرائت در صحن علنی مجلس به هیئت رئیسه مجلس تحویل می‌دهد.



این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس هشتم با بیان این که لایحه اصلاح قانون نظام صنفی کشور 91 ماده دارد، یادآور شد: کار بررسی این لایحه در کمیسیون اقتصادی حود پنج ماه به طول انجامید.

  • کد خبر : 58928
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم