خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1392/07/07 - 18:57
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
امروز در کمیسیون قضایی وحقوقی مجلس صورت گرفت/

لایحه آیین‌دادرسی کیفری آماده ارجاع به شورای نگهبان شد

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از بررسی نهایی و تصویب لایحه آیین‌دادرسی کیفری (اعاده شده از شورای نگهبان) در جلسه امروز کمیسیون متبوع خود خبر داد و گفت: ایرادات عبارتی این لایحه رفع شده و به شورای نگهبان ارسال خواهد شد.


محمد‌علی اسفنانی در گفت و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، با یادآوری موضوعات مورد بحث امروز کمیسیون قضایی وحقوقی مجلس، افزود: رفع ایرادات اعاده شده از سوی شورای نگهبان درباره آیین‌دادرسی کیفری از جمله ایرادات عبارتی امروز در دستور کار این کمیسیون قرار داشت و پس از بررسی به تصویب رسید.



نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: قانون آیین دادرسی کیفری امروز در کمیسیون قضایی و حقوقی در بحث کیفری آن به بررسی و به تصویب رسید.



ادامه داد: قانون آیین دادرسی کیفری از جمله اصول 85قانون است که نیاز به ارائه در صحن نیست و پس از بررسی در کمیسیون و تصویب به شورای نگهبان ارجاع داده می‌شود.



سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: همچنین بررسی و تصویب طرح آیین‌دادرسی جرایم رایانه‌ای به زودی در کمیسیون انجام شده و پس از آن به شورای نگهبان ارجاع می‌شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 111765
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار