خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/11 - 17:43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
مصطفی رضا حسینی در تشریح جلسه امروز کمیسیون صنایع مطرح کرد

قول عباسی برای جلوگیری از ورود افراد حاشیه‌دار در وزارت ورزش و جوانان

عضو کمیسیون صنایع و معادن از حضور وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در نشست امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: در این نشست نمایندگان صریحا دغدغه‌های خود را درباره رابطه سیاست و ورزش، فدراسیون فوتبال و ورزش روستایی با عباسی در میان گذاشتند.


"مصطفی رضاحسینی قطب‌آبادی" در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) از حضور "محمد عباسی" در نشست امروز کمیسیون صنایع و معادن خبر داد و گفت: اصلی‌ترین سئوال نمایندگان از عباسی به دیدگاه او درباره رابطه سیاست و ورزش باز می‌گشت و نمایندگان خواستار این بودند که عباسی مواضع خود را بصورت شفاف در مقابل ورود سیاستمداران به عرصه ورزش مشخص کند.



نماینده مردم شهر بابک در مجلس شورای اسلامی همچنین افزود: یکی از سوالات دیگر نمایندگان از عباسی نیز به رییس فدراسیون و نحوه اداره فوتبال کشور مربوط می‌شد و نمایندگان خواستار اعلام نظر صریح عباسی درباره شخص کفاشیان بودند.



 



عباسی قول داد افراد حاشیه‌دار وارد وزارت ورزش و جوانان نشوند



عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در تشریح سخنان وزیر پیشنهادی  ورزش و جوانان گفت: عباسی رابطه سیاست و ورزش را نفی نکرد اما قول داد که افراد حاشیه‌دار و سیاست‌باز جایی در وزارت ورزش و جوانان نداشته باشند.



عضو کمیسیون صنایع و معان مجلس همچنین افزود: وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در پاسخ به دغدغه نمایندگان درباره تداوم حضور کفاشیان در عرصه فوتبال، حضور وی را تابعی از شرایط جهانی فوتبال اعلام کرد و قول داد تا حد ممکن مشکلات موجود در فوتبال کشور را حل کند.

  • کد خبر : 55616
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم