خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/06/06 - 16:53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در کمیسیون برنامه و بودجه صورت گرفت؛

قول دولت برای ارائه لایحه بودجه سال91 تا 15 آذرماه به مجلس

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه از ارائه گزارش عملکرد پنج ماهه قانون بودجه 90 و قانون برنامه پنجم توسعه از سوی مسئولان دولتی به این کمیسیون خبر داد و گفت: در این نشست همچنین موضوع ارائه به موقع بودجه سال آینده مطرح شد که دولتی ها قول دادند امسال برای اولین بار بودجه را در زمان مقرر به مجلس ارائه کنند.


"حمید سعادت" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، از برگزاری نشست امروز -یکشنبه 6 شهریورماه - کمیسیون برنامه و بودجه با حضور مسئولان معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست‌جمهوری خبر داد.



نماینده مردم نجف‌آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی، افزود: در نشست امروز کمیسیون برنامه و بودجه، مسئولان معاونت برنامه‌ریزی گزارش خود را از روند اجرای 5 ماهه قانون بودجه 90 و گزارش عملکرد برنامه پنجم توسعه به نمایندگان ارائه کردند.



نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات تصریح کرد: نشست امروز کمیسیون به جمع‌بندی درباره گزارش ارائه شده از سوی مسئولان دولتی نرسید، زیرا قضاوت درباره این گزارش منوط به ارائه گزارش مرکزپژوهش‌ها، دیوان محاسبات و خزانه است.



 



وعده دولتی ها برای ارائه به موقع لایحه بودجه 91



سعادت یکی از مهمترین موضوعات مطرح شده در نشست امروز کمیسیون برنامه و بودجه را بحث درباره ارائه به هنگام لایحه بودجه سال 91 اعلام کرد و گفت: دولتی ها در این نشست قول دادند تا لایحه بودجه سال آینده را طبق قانون نهایتا تا 15 آذر به مجلس تقدیم کنند.

  • کد خبر : 57613
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم