خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/08/29 - 17:22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
محمدیاری نشست کمیسون صنایع و معادن در محل ساختمان ایمیدرو را تشریح کرد:

قطع دستان واسطه‌گران و ارتباط مستقیم صنعتگران معدن با ایمیدرو

عضو کمیسون صنایع و معادن مجلس با بیان این که نشست امروز کمیسون متبوعش در محل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی خبر داد و گفت: طراحی قوانین برای قطع واسطه‌گری و ارتباط مستقیم تولیدکنندگان با ایمیدرو از نتایج نشست امروز بود.


بهمن محمدیاری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت با اعلام این خبر که نشست امروز ـ یکشنبه 29 آبان‌ماه ـ کمیسیون صنایع و معادن در محل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران برگزار شد از بررسی عملکرد و قرائت گزارش این سازمان در نشست امروز سخن گفت.



نماینده مردم تالش،‌ رضوانشهر  و ماسال در مجلس شورای اسلامی افزود: ایجاد ارتباط مستقیم بخش خصوصی با سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، مهمترین دستور کار نشست امروز بود که برای تحقق آن مقرر شد قوانین لازم طراحی شود.



وی قوانین پیش‌بینی شده برای استفاده از معادن سراسر کشور را ناکافی خواند و ادامه داد: در نشست امروز نیز بر این موضوع تاکید و قرار شد با وضع یا اصلاح قوانینی از ظرفیت معدنی کشور استفاده صد در صدی انجام شود.



محمدیاری ضمن اعلام حمایت بودجه‌ای کمیسیون صنایع و معادن از توسعه صنایع و فلزات نو و جدید، یادآور شد: در شرایط کنونی  16 میلیون تن مواد معدنی استخراج می‌شود که این عدد با توجه به ظرفیت‌های موجود قابل افزایش است.



این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس هشتم با استناد به قانون برنامه پنجم توسعه، بیان کرد: سقف تعیین شده در بودجه‌های سنواتی برای معادن کشور 46 هزار میلیارد تومان است./



پایان پیام

  • کد خبر : 63160
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم