خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/13 - 14:36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
خیری خبر داد:

قرائت گزارش کمیته تفحص در امور مناطق آزاد تجاری تا پایان سال جاری

**عضو کمیسیون اقتصادی با اشاره به ادامه بررسی تحقیق و تفحص در امور مربوط به مناطق آزاد، بر زمان بر بودن این تحقیق و تفحص تاکید کرد.

"احد خیری" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با تاکید بر زمان بر بودن تحقیق و تفحص در امور مربوط به  مناطق آزاد اظهار داشت: نیمی از این تحقیق و تفحص را انجام داده ایم و امیدواریم تا پایان سال جاری آن را برای قرائت در صحن آماده کنیم.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص در امور  مناطق آزاد تجاری تصریح کرد: هرچقدر در این کار به جلو پیش می رویم با مسایل و مشکلات جدیدی رو برو می شویم که باید آنها را مورد بررسی قرار دهیم و همین موضوع باعث افزایش زمان بررسی آن می شود.

از دیگر اعضای این هیات پانزده نفره ، محمدرضاخباز، حسن خسته بند، سید ناصر موسوی لارگانی، پیمان فروزش، شکور اکبرنژاد، عبدا... کعبی، شهباز حسن پور بیگلری، سید شریف حسینی، نادر قاضی پور و سید مصطفی ذوالقدر هستند.

اعضای این هیات برای تحقیق و تفحص در امور مربوط به مناطق آزاد ازجمله دلایل درخواست خود را « عدم رعایت قانون در معاملات کلان، عدم رعایت قانون در واگذاری املاک و بعضا تغییر کاربری بدون رعایت ضوابط، عدم توجه به وظایف ذاتی در مناطق از قبیل بسترسازی تولید، محیط مناسب کار، جذب سرمایه های خارجی،‌فضای مناسب گردشگری،‌گسترش دانش فنی، فضا سازی مناسب برای صادرات بجای وادرات و همچنین واردات کالا با واسطه بخصوص از بازارهای مناطق حاشیه خلیج فارس که موجب تحمیل قیمت های اضافی و رونق اقتصادی دیگران شده» عنوان کرده‌اند.

  • کد خبر : 37103
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار