خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/04/13 - 17:15
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در نشست امروز کمیسیون بهداشت و درمان صورت گرفت:

قرائت گزارش کارگروه‌های چهارگانه برای تدوین نقشه راه کمیسیون

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس٬ دستور کار امروز را مختص به ارائه گزارش کارگروه‌های چهار گانه کمیسیون در رابطه با برنامه پنجم توسعه اعلام کرد و گفت: به‌طور حتم تنها هدف این کمیسیون در ماه‌های آینده تدوین نقشه راه این کمیسیون است.


سلیمان عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت٬ درباره دستور کار نشست امروز ( سه‌شنبه 13 تیر) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس٬ توضیح داد: دستور کار امروز کمیسیون تنها مختص به ارائه گزارش‌ کمیته‌های چهار گانه از وضعیت حوزه سلامت بوده است.



نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی٬ با بیان این که در نشست 2 روز پیش کمیسیون، اعضا به چهار گروه ساختار٬ برنامه٬ مدیریت و منابع تقسیم شدند٬ گفت: هدف از این تقسیمات جداسازی موضوعات برنامه پنجم توسعه و تدوین نقشه راهبردی کمیسیون است.



وی با اشاره به فرصت کارگروه‌های کمیسیون بهداشت و درمان برای بررسی وضعیت سلامت کشور و ارائه گزارش به کمیسیون٬ افزود: خوشبختانه امروز این کارگروه‌ها گزارش‌های خود را به ریاست کمیسیون ارائه کردند.



سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس٬ با اعلام این که تنها هدف کمیسیون بهداشت و درمان در ماه‌های آینده تدوین نقشه راه این کمیسیون است٬ یاد‌آور شد: تعرفه‌گذاری خدمات پزشکی٬ اجرای کامل پزشک خانواده٬ مشکلات بیمه‌ها٬ نظارت بر حوزه درمان٬ اصلاح ساختار نظام سلامت٬ اختصاص بودجه وزارت بهداشت٬ درمان و آموزش‌پزشکی و هدفمند کردن یارانه در حوزه سلامت از مهم‌ترین محورهای مورد بررسی اعضای کمیسیون به شمار می رود./



پایان پیام

  • کد خبر : 78003
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار