خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/04/06 - 17:23
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در نشست امروز کمیسیون بهداشت و درمان صورت گرفت

قرائت گزارش وحیددستجردی از مهم‌ترین موضوعات حوزه سلامت

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس٬ با اشاره به دستور کار امروز این کمیسیون، گفت: به منظور هم اندیشی و تبادل نظر درباره مسائل کلان حوزه سلامت این هفته کمیسیون بهداشت و درمان میزبان وزیر بهداشت٬ درمان و آموزش پزشکی بود.


سلیمان عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت٬ درباره دستور کار نشست امروز ( سه‌شنبه 6 تیرماه) کمیسیون بهداشت و درمان٬ توضیح داد: قرائت گزارشی از حوزه کلان سلامت از سوی مرضیه وحیددستجردی وزیر بهداشت٬ درمان و آموزش‌پزشکی و معاونان وی مهم‌ترین دستور کار این کمیسیون بود.



نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی٬ درباره مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در نشست امروز کمیسیون بهداشت و درمان٬ توضیح داد: موضوعاتی از قبیل پزشک خانواده٬ مشکلات حوزه دارو٬ حوزه درمان٬ اعتبارات بخش سلامت٬ تعامل مابین سازمان‌های بیمه‌گر و وزارت بهداشت٬ درمان و آموزش پزشکی از مهم‌ترین موضوعات مطرح شده بود.



سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس٬ خواستار پرداخت هر چه سریع‌تر بدهی وزارت بهداشت٬ درمان و آموزش‌پزشکی از سوی سازمان‌های بیمه‌گر شد و گفت: پرداخت این بدهی‌ها از سوی سازمان‌های بیمه‌گر موجب تقویت این وزارتخانه می‌شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 77453
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار