خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/06/02 - 10:20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
محمدعلی رضایی:

قانون تعاونی‌ها در کمیسیون اصل 44 اصلاح می‌شود

عضو کمیسیون اصل 44 قانون اساسی با بیان این که نشست عصر روز گذشته این کمیسیون با حضور نمایندگانی از تعاونی‌ها و اتحادیه‌ها برگزار شد، از بررسی مواد پیشنهادی برای اصلاح قانون تعاونی‌ها خبر داد.


"محمدعلی رضایی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) درباره نشست عصر روز گذشته (سه‌شنبه اول شهریور) کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری اجرای اصل 44 قانون اساسی، گفت: نشست عصر دیروز با حضور نمایندگانی از تعاونی‌ها و اتحادیه‌ها برگزار شد.



نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی افزود: دستور کار نشست دیروز اصلاح موادی از قانون بخش تعاونی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران مصوب 1377 و الحاق موادی پیشنهادی به آن بود.



رضایی با بیان این که از مرکز پژوهش‌های مجلس و نمایندگان تعاونی‌ها پیشنهادهایی برای اصلاح قانون بخش تعاونی اقتصاد کشور وجود داشت، افزود: در نشست دیروز درباره این پیشنهادها بحث و تبادل نظر شد.



وی تصریح کرد: در نشست دیروز قرار بود اصلاح برخی از مواد قانون اصل 44 نیز انجام بگیرد، اما به علت طولانی شدن مباحث پیرامون اصلاح قانون تعاونی‌ها، این مسئله به بعد موکول شد.



به گفته وی این عضو کمیسیون عمران مجلس، امروز (چهارشنبه دوم شهریور) نیز نشست کمیسیون برای تصویب بندهایی از مواد قانون بخش تعاونی اقتصاد کشور برگزار خواهد شد و اگر رأی گیری برای تصویب مواد امروز به پایان نرسد، روز دوشنبه نیز نشستی با همین دستور کار برگزار خواهد شد.

  • کد خبر : 57219
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم