خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/07/17 - 17:39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
محمدرضا حسین‌نژاد:

قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی اصلاح شد

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با بیان این که در نشست امروز -17 مهرماه- کمیسیون عمران، اعضای کمیسیون طرح اصلاح ماده پنج قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی را بررسی کردند، از کاهش پرداخت حق بیمه از محل حقوق و مزایای کارگران ساختمانی خبر داد.


محمدرضا حسین‌نژاددوین در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، درباره نشست امروز -17 مهرماه- کمیسیون عمران، بیان کرد: اعضای کمیسیون پس از بررسی اخبار حوزه عمران، طرح اصلاح ماده پنج قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی را بررسی کردند.



نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس سال گذشته مصوبه‌ای درباره طرح بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی داشت که بر اساس آن حق بیمه کارگران ساختمانی تا چهار درصد از حقوقشان صرف پرداخت حق بیمه می‌شد، اما با اصلاح این مصوبه این مقدار به یک درصد کاهش یافت.



 



وزیر اقتصاد و معاون برنامه‌ریزی رئیس جمهوری به کمیسیون نیامدند



سخنگوی کمیسیون عمران مجلس هشتم با بیان این که وزیر امور اقتصادی و دارایی و معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری در نشست امروز کمیسیون عمران شرکت نکردند، از بررسی تخصیص اعتبار پروژه‌های عمرانی با حضور "رحیم ممبینی" معاون امور اجتماعی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری خبر داد.



پیش از این قرار بود موضوع بررسی تخصیص اعتبار پروژه‌های عمرانی با حضور "ابراهیم عزیزی" معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری و "شمس‌الدین حسینی" وزیر امور اقتصادی و دارایی انجام شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 60281
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم