خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1392/06/10 - 20:17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در جلسه امروز کمیسیون ویژه حمایت از تولید و نظارت بر اجرای سیاستهای کلی اصل ۴۴ بررسی شد/

قانون اجرای سیاستهای کلی اصل 44 اصلاح شد/ بررسی حمایت از تولید ملی در جلسه آتی

کمیسیون ویژه حمایت از تولید و نظارت بر اجرای سیاستهای کلی اصل ۴۴ امروز قانون اجرای سیاست های کلی اصل چهل و چهارم (44) قانون اساسی را اصلاح کرد.


غلامرضا نوری قزلجه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت با اشاره به دستور کار امروز کمیسیون ویژه حمایت از تولید و نظارت بر اجرای سیاستهای کلی اصل ۴۴ گفت: طرح اصلاح تبصره (5) بند (الف) ماده (3) قانون اصلاح قانون اجرای سیاست های کلی اصل چهل و چهارم (44) قانون اساسی که در رابطه با شهرک های صنعتی بود بررسی شد که با نظر نهایی اعضا به تصویب رسید.



نماینده مردم بوستان آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس طرح مذکور صنایع کوچک و شرکت شهرک های صنعتی در استانها توسعه ای تعریف می شوند و ساختار اداری آنها نیز از سوی معاونت برنامه ریزی ونظارت راهبردی ریاست جمهوری تعریف می شود.



وی ادامه داد: از این رو شهرکهای صنعتی که تکمیل شده اند باید هر چه سریعتر به شرکت های خدماتی مربوطه تحویل شوند.



این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: طرح ساماندهی تخصیص ارز در شرایط اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی نیز مطرح شد که به تصویب نرسید و از دستور خارج شد.



عضو هیئت رئیسه ویژه حمایت از تولید و نظارت بر اجرای سیاستهای کلی اصل ۴۴ همچنین گفت: تعیین و تکلیف درخصوص طرح حمایت از تولید ملی به جلسه بعد کمیسیون موکول شد./



پایان پیام 

  • کد خبر : 109796
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار