خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/07/20 - 18:47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
موسوی لارگانی از جلسه کمیسیون اقتصادی خبر داد

قانع شدن نادران و دستغیب از پاسخ‌های وزیر بازرگانی

**نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دو وزیر جهت پاسخ به سوال نمایندگان به کمیسیون اقتصادی دعوت شدند، گفت: وزرای رفاه و تامین اجتماعی و بازرگانی با حضور در جلسه کمیسیون به سوال نمایندگان پاسخ قانع کننده دادند.

"سیدناصر موسوی لارگانی" عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی، در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون، گفت: الیاس نادران از وزیر رفاه و تامین اجتماعی در خصوص ستاد تشکیل شده برای هدفمندی یارانه ها سوال کرد که صادق محصولی عنوان کرد هدفمندی یارانه ها زیر نظر ریاست جمهوری است و این سوال را یا رییس جمهور باید پاسخ دهد یا وزیر کشور.

وی با بیان اینکه نادران از وزیر بازرگانی نیز سوال داشت، ادامه داد: نماینده مردم تهران، شمیرانات و ری و اسلامشهر در ارتباط با واردات بی رویه محصولات و کالاهای بی کیفیت از مهدی غضنفری سوال کرد که با ارائه گزارش وزیر بازرگانی، نادران پاسخ خود را دریافت کرد.

موسوی لارگانی به سوال احمدرضا دستغیب نماینده مردم شیراز اشاره کرد و گفت: این نماینده علت ضعف حضور ایران در نمایشگاه اخیر چین را پیگیر شد که غضنفری با استدلال‌های خود دستغیب را هم قانع کرد.

همچنین "کاظم دلخوش" نایب رییس کمیسیون اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به ادامه جلسه کمیسیون اشاره کرد و گفت: وزرای صنایع و معادن، جهاد کشاورزی، بازرگانی و رییس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران با حضور در جلسه کمیسیون ارائه گزارشی در خصوص مدیریت واردات به کشور ارائه کردند.

  • کد خبر : 29287
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار