خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/08 - 09:09
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
علی‌اصغر یوسف‌نژاد:

قاسمی، غضنفری و شیخ‌الاسلامی فردا به کمیسیون صنایع می‌روند

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان این که نشست فردای این کمیسیون با حضور گزینه‌های پیشنهادی رئیس‌جمهوری برای مدیریت در وزارتخانه‌های نفت، صنعت، معدن و تجارت و همچنین رفاه، کار، تعاون و تأمین اجتماعی برگزار می‌شود، گفت: وزیران پیشنهادی در نشست روز آینده باید برنامه‌های خود را ارائه کنند.


"علی‌اصغر یوسف‌نژاد" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، تصریح کرد: اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس در نشست فردا - یک‌شنبه 9 مرداد ماه - خود برنامه‌های گزینه‌های پیشنهادی رئیس‌جمهوری را برای مدیریت در وزارتخانه‌های "نفت"، "صنعت، معدن و تجارت" و همچنین "تعاون، کار و رفه اجتماعی"  بررسی می‌کنند.



نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی افزود: اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس در نشست فردای خود از گزینه‌های پیشنهادی رئیس‌جمهوری برای خود برای مدیریت در وزارتخانه‌های نفت، صنعت، معدن و تجارت و همچنین تعاون، کار و رفاه اجتماعی سوال می‌پرسند و "رستم قاسمی"، مهدی غضنفری" و "عبدالرضا شیخ‌الاسلامی" باید از برنامه‌های خود دفاع کنند.



وی ادامه داد: اعضای کمیسیون صنایع و معادن در نشست روز آینده خود از غضنفری درباره استراتژی توسعه صنعت، تأمین منابع مالی صنعت، جایگاه معدن در ساختار جدید وزارتخانه، نحوه جذب سرمایه‌های خارجی، تجارت تولید محور، صادرات غیر نفتی، تقویت مناطق محروم و کتمر توسعه یافته و همچنین جایگاه سازمان‌ها و زیر مجموعه‌های بخش صنعت و معدن در ساختار وزارتخانه جدید سوال می‌پرسند.



 



طرح‌های نیمه تمام در عسلویه به کجا رسید



یوسف‌نژاد با بیان این که وزارت نفت یکی از وزارتخانه‌های مهم و استراتژیک ایران است، گفت: وزیر نفت پیشنهادی رئیس‌جمهوری فردا در نشست کمیسیون صنایع و معادن مجلس باید درباره جایگاه سازمان توسعه پتروشیمی در اقتصاد ملی، موضوع صنایع بالادستی و پایین دستی پتروشیمی و آخرین وضعیت طرح‌های نیمه تمام در عسلویه برنامه‌های خود را ارائه کند.



وی افزود: همچنین درنشست روز آینده کمیسیون صنایع و معادن شیخ‌الاسلامی باید درباره جایگاه سازمان تأمین اجتماعی، جایگاه سازمان‌های حمایتی در ساختار وزارتخانه جدید، ایجاد 2 میلیون و 500 هزار شغل تا پایان سال جاری و همچنین آینده سازمان تأمین اجتماعی توضیح دهد.



سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس تأکید کرد: گزینه‌های پیشنهادی رئیس‌جمهوری برای مدیریت در وزارتخانه‌های نفت، صنعت، معدن و تجارت و همچنین رفاه، کار، تعاون و تأمین اجتماعی برای گرفتن رأی اعتماد از نمایندگان مردم در مجلس باید درباره برنامه‌های خود توضیح‌های مناسبی را ارائه کنند.

  • کد خبر : 55167
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم