خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/11 - 15:58
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
دهقانی:

فقر و بیکاری عامل گروگانگیری در سیستان وبلوچستان است

**"محمد قیوم دهقانی" با بیان این که فقر و نبود اشتغال عامل بسیار از گروگانگیری‌ها در استان سیستان وبلوچستان است، درخصوص گروگانگیری هفته گذشته در زاهدان به مندیل گفت: مردی 32 ساله که در در زاهدان در حال مسافر کشی بود بعد از سوار کردن دو مسافر ربوده شده و به محور کوهستانی خاش منتقل می‌شود.

دهقانی در گفت و گو با مندیل افزود: گروگانگیر‌ها به راننده خودرو می‌گویند در پاکستان هستند و برای بازگرداندن وی در خواست 150 میلیون تومان پول می‌کنند.

به گفته نماینده ایرانشهر با تماس با همسر راننده درخواستشان را به ایشان اعلام کرده که با چانه​زنی‌ها به 25 میلیون تومان رضایت می‌دهند. همسر ایشان با در جریان گذاشتن نیرو‌های امنیتی و کنترل تلفن توسط آنها به گروگانگیر‌ها وعده پول می‌دهد و نیرو‌های امنیتی موفق به دستگیری آنها

 می‌شوند.

 نماینده ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر و تقدیر ویژه از خدمات وتلاش‌های آگاهی استان و فرماندهان و مسئولان امنیتی خاطرنشان کرد: گرو گانگیری از عواقب بیکاری، ‌فقر و عدم اشتغال در استان ماست. ما از مسئولان انتظار داریم برای کم کردن آسیب‌های اجتماعی و خطراتی که دائماً در حال تهدید کردن مردم در استان ماست در جهت آشتغال​زایی و رفع محرومیت مردم چاره‌ای بیندیشند.

  • کد خبر : 36979
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار