خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/07/26 - 11:20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
انتقاد یحیی زاده از تخصیص نیافتن اعتبارات به تربیت بدنی

فرصتی بسیار عالی را برای ساخت و ساز در حوزه تربیت بدنی از دست داده ایم

**عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از تخصیص نیافتن کامل اعتبارات سال 89 به سازمان تربیت بدنی گفت: هفت ماه از سال گذشته است و ما زمان بسیار عالی را برای ساخت و ساز در حوزه تربیت بدنی از دست داده‌ایم.

"سیدجلال یحیی‌زاده ‌فیروزآبادی" در گفت وگو با خبرنگار خانه ملت، در خصوص عملکرد سازمان تربیت بدنی اظهار کرد: به عقیده من در این یکسال اخیر رویکرد این سازمان متفاوت شده است و جهش‌های خوبی داشته است.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس، با تاکید بر اینکه آنچه که نیاز است تخصیص بودجه این سازمان در قانون بودجه 89 است، افزود:  قرار بود 62 هزار میلیارد تومان به بخش ورزش کشور اختصاص پیدا کند که اگر این امر عملی می‌شد، تحولی عظیم به خصوص در زیرساخت‌های ورزش به وجود می‌آمد.

وی با اشاره به پروژه‌های نیمه کاره سازمان تربیت بدنی تصریح کرد: اگر این پروژه‌ها اجرایی و تکمیل می‌شدند امسال سال خوبی برای ورزش کشور بود؛ اما با توجه به انتظارات و توقعات ایجاد شده، این فرصت مغتنم را از دست خواهیم داد و تمام تلاش‌هایی که سازمان تربیت بدنی برای تخصیص این بودجه کرده بود، از رفت.

یحیی‌زاده تاکید کرد: متاسفانه هنوز این بودجه روی کاغذ است و گویا تلاش‌های مسئولان بی‌نتیجه مانده است به همین دلیل هم نمی‌توانیم به طور کامل درباره عملکرد این سازمان قضاوت کنیم.

 عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، همچنین به جلسه اخیر فراکسیون متبوعش با "علی سعیدلو" معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی، اشاره کرد و گفت: مسائل مختلفی از جمله ورزش همگانی و قهرمانی و موضوع فوتبال و نگرانی‌هایی که در این رابطه وجود دارد در این جلسه مطرح شد؛ اما آنچه از صحبت‌های آقای سعیدلو مشخص بود این بود که ایشان از وضعیت فدراسیون‌ها رضایت ندارند.

هفته تربیت بدنی همه ساله از 26 مهر تا دوم آبان به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت و ارشاد جامعه به ورزش های همگانی برگزار می شود که در این میان سازمان تربیت بدنی به عنوان اصلی‌ترین دستگاه مربوطه در این زمینه فعالیت دارد.

  • کد خبر : 29610
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار