خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/07/18 - 13:06
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
سیدناصر موسوی‌لارگانی:

غضنفری و حسینی به سئوال‌های نمایندگان پاسخ دادند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر امور اقتصادی و دارایی در نشست امروز این کمیسیون به سئوال نمایندگان مردم در مجلس پاسخ دادند، گفت: پاسخ‌های غضنفری و حسینی نمایندگان سئوال کننده را قانع کرد.


سیدناصر موسوی‌لارگانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با بیان این که "مهدی غضنفری" وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست صبح امروز (دوشنبه 18 مهر ماه) کمیسیون اقتصادی به سئوال سیدمحمدرضا حاجی‌اصغری پاسخ داد، تصریح کرد: سئوال این نماینده مردم در مجلس از غضنفری درباره یارانه شیر و واردات بی‌رویه بود که مقرر شد به زودی نشست‌هایی با این موضوع‌ها در وزارتخانه برگزار شود.



نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی افزود: قرار بود در نشست امروز کمیسیون اقتصادی سیدنجیب حسینی و محمدقسیم عثمانی نیز از وزیر صنعت، معدن و تجارت سئوال بپرسند که به دلیل قانع شدن این دو نماینده، این سئوال‌ها مطرح نشد.



وی با بیان این که در نشست امروز کمیسیون اقتصادی "شمس‌الدین حسینی" وزیر امور اقتصاد و دارایی به سئوال نمایندگان مردم در مجلس پاسخ داد، گفت: سید‌علی ادیانی‌راد در این نشست درباره واریز درآمد نفت به خزانه و نساجی مازندران از حسینی سئوال پرسید و مقرر شد که وزیر درباره این دو موضوع گزارش‌هایی را به کمیسیون ارائه دهد.



این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس هشتم با بیان این که در نشست صبح امروز این کمیسیون احمدعلی کیخا درباره نحوه اخذ مالیات و تسهیلات بنگاه‌های زود بازده از وزیر امور اقتصادی و دارایی سئوال پرسید، تصریح کرد: این نماینده مردم در مجلس از پاسخ‌های حسینی قانع شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 60339
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم