خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/09 - 16:26
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
رضاحسینی با اعلام نتایج نشست کمیسیون صنایع با غضنفری:

غضنفری قول داد وزارت صنعت، معدن و تجارت اسیر حاشیه‌پردازان نشود

عضو کمیسیون صنایع و معادن از حضور مهدی غضنفری در کمیسیون صنایع و معادن برای تشریح برنامه‌هایش درباره نحوه اداره وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت خبر داد و تصریح کرد: یکی از مهمترین نکته‌های مطرح شده در نشست امروز، پرهیز از حاشیه‌روی و میدان دادن به عناصر جریان انحرافی در این وزارتخانه بود.


"مصطفی رضاحسینی قطب‌آبادی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) از حضور مهدی غضنفری، گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهوری برای تصدی پست وزارت صنعت، معدن و تجارت در نشست امروز کمیسیون صنایع و معادن خبر داد و گفت: غضنفری در نشست امروز (یکشنبه 9 مرداد) رئوس برنامه‌های خود را برای نمایندگان تشریح کرد و قول داد در وزارتخانه او جایی برای فتنه‌گران و جریان انحرافی نباشد.



نماینده مردم شهر بابک در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: سخنان غضنفری در نشست کمیسیون صنایع و معادن پیرامون برنامه مکتوبی بود که او برای وزارت صنعت، معدن و تجارت به نمایندگان ارائه کرده بود.



 



توصیه نمایندگان به غضنفری برای پرهیز از حاشیه‌روی



عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان این که هدف نشست امروز کمیسیون صنایع و معادن اطمینان یافتن از نگاه تخصصی غضنفری به اداره وزارت صنعت، معدن و تجارت بود، گفت: در نشست امروز تعدادی از نمایندگان توصیه‌های خود برای اداره هر چه بهتر وزارت صنعت، معدن و تجارت را به غضنفری ارائه کردند که مهمترین آنها تأکید بر پرهیز از حاشیه‌روی و میدان دادن به عناصر حاشیه‌پرداز در این وزارتخانه بود.



وی همچنین افزود: نمایندگان تأکید کردند که وزارت صنعت، معدن و تجارت باید تمرکز خود را بر کارآفرینی قرار دهد و غضنفری اجازه ندهد که این وزارتخانه عرصه تاخت و تاز عده‌ای خاص شود، زیرا این موضوع مانع از تحقق اهداف نظام و دستیابی به برنامه‌های بالادستی نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.



 



توصیه نمایندگان به غضنفری؛ پرهیز از ارائه آمار غیر واقعی



عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، صداقت و همکاری تعاملی با این کمیسیون را از دیگر توصیه‌های اعضای کمیسیون صنایع و معادن به وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت  اعلام کرد و گفت: نمایندگان از غضنفری قول گرفتند که از ارائه آمار غیرواقعی درباره فعالیت‌های وزارتخانه تحت مدیریت خود پرهیز کند و با تعامل گسترده با نمایندگان مانع تعطیلی واحدهای تولید رد شرایط بحرانی کنونی شود.



 



جایی برای جریان انحرافی و فتنه‌گر در وزارت صنعت، معدن و تجارت  نیست



رضاحسینی با تأکید بر اهتمام غضنفری برای تعامل با مجلس، تأکید کرد: وزیر پیشنهادی دولت با تأیید بسیاری از دغدغه‌های نمایندگان، در هنگام تشریح برنامه‌های خود برای وزارت صنعت، معدن و تجارت  قول داد که در وزارتخانه تحت مدیریت وی جایی برای جریان انحرافی و فتنه نخواهد بود.

  • کد خبر : 55389
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم