خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/06/26 - 12:58
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

غضنفری سه‌شنبه به کمیسیون صنایع و معادن می‌رود

وزیر صنعت، معدن و تجارت برای پاسخ به سئوال تعدادی از نمایندگان در نشست عصر سه‌شنبه کمیسیون صنایع و معادن مجلس حاضر می‌شود.


به گزارش خبرنگار اقتصادی خانه ملت www.icana.ir روز یکشنبه -27 شهریورماه- نشست کارگروه ارتباطات کمیسیون صنایع و مهادن مجلس با دستور کار بررسی روند پیشرفت برنامه‌های دولت درباره راه‌اندازی دولت الکترونیک در وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و راه و شهرسازی برگزار می‌شود.



همچنین روز یکشنبه اعضای کارگروه معدن کمیسیون صنایع و معادن مجلس روند پیشرفت طرح‌های در دست اقدام و برنامه‌های شرکت ملی صنایع مس ایران رابررسی می‌کنند.



بر اساس این گزارش اعضای کارگروه صنعت کمیسیون صنایع و معادن مجلس عصر یکشنبه مشکل‌های خریداران خودروهای تیبا و سی‌ینا را بررسی می‌کنند.



رسیدگی به گزارش گزارش هیأت مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران درباره عملکرد و برنامه‌های آن، دستور کار نشست عصر یکشنبه کارگروه پتروشیمی کمیسیون صنایع و معادن مجلس است.



بر اساس این گزارش "مهدی غضنفری" وزیر صنعت،‌معدن و تجارت عصر سه‌شنبه -29 شهریورماه- برای پاسخ به سئوال "امین شعبانی" نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس، "رضا علیزاده" نماینده مردم ورزقان در مجلس، "نادر قاضی‌پور" نماینده مردم ارومیه در مجلس، "حمیدرضا فولادگر" نماینده مردم اصفهان در مجلس، "قدرت‌اله علیخانی" نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس، "مجید ناصری‌نژاد" نماینده مردم شادگان در مجلس،  در نشست کمیسیون صنایع و معادن حاضر می‌شود.



بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از هزینه‌های حاصل از قطع تلفن همراه و تعداد مشترکان ایرانسل دستور کار دیگر نشست عصر روز سه‌شنبه کمیسیون صمایع و معادن است.

  • کد خبر : 58849
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم