خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/09 - 16:46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
سیدناصر موسوی‌لارگانی:

غضنفری اعضای کمیسیون اقتصادی را قانع کرد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که وزیر صنعت، معدن و تجارت پیشنهادی رئیس‌جمهوری در نشست عصر امروز این کمیسیون برنامه‌های خود را تشریح کرد،‌ گفت: نظر بیشتر اعضای این کمیسیون برای مدیریت غضنفری در این وزارتخانه مثبت است و به احتمال فراوان وی از نمایندگان رأی اعتماد می‌گیرد.


"سیدناصر موسوی‌لارگانی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، با بیان این که مهدی غضنفری وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در نشست عصر امروز (یکشنبه 9 مرداد) کمیسیون اقتصادی مجلس از برنامه‌های خود برای مدیریت در این وزارتخانه دفاع کرد، تصریح کرد: اعضای این کمیسیون سئوال‌هایی را درباره آینده این وزارخانه از وی پرسیدند.



نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به این که غضنفری در نشست عصر امروز کمیسیون اقتصادی برنامه‌های خود را برای مدیریت در وزارتخانه صنعت،‌ معدن و تجارت اعلام کرده، نظر اعضای این کمیسیون برای مدیریت وی در این وزارتخانه مثبت است.



وی درباره دستور کار دیگر نشست عصر امروز کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: اعضای این کمیسیون در این نشست ماده نخست لایحه مبارزه با قاچاق کالا و ارز را بررسی کردند.



عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که ماده نخست لایحه مبارزه با قاچاق کالا و ارز 15 بند دارد،‌ یادآور شد: اعضای این کمیسیون در نشست‌های گذشته 6 بند آن را تصویب کرده بودند و در این نشست 9 بند باقیمانده رابررسی کردند ولی به علت کمبود عدد تصویب این بندها تصویب نشد.

  • کد خبر : 55392
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم