خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/25 - 14:46
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
محمودزاده با اشاره به سوال خود از محصولی؛

عملکرد وزارت رفاه و تامین اجتماعی در ساخت بیمارستان ضعیف است

**نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی از نحوه عملکرد وزارت رفاه و تامین اجتماعی در خصوص ساخت و تجهیز بیمارستان تامین اجتماعی انتقاد کرد.

"جلال محمودزاده" در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت در خصوص سئوال خود از وزیر رفاه و تامین اجتماعی گفت: متاسفانه عملکرد وزارت رفاه و تامین اجتماعی در ساخت و راه اندازی بیمارستان تامین اجتماعی در شهرستان مهاباد نسبت به موارد قانون و تاکیدات آن بسیار ضعیف بوده است.
وی خاطرنشان کرد: براساس قانون در صورتی که 20 هزار بیمه گذار اصلی و یا 80 هزار نفر تحت پوشش در شهرستانی باشند باید وزارت رفاه و تامین اجتماعی برنامه ساخت بیمارستان را در دستور کار قرار دهد.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اینکه شهرستان مهاباد دارای 81 هزار و 260 نفر بیمه شده است، در نتیجه وزارت رفاه و تامین اجتماعی باید نسبت به ساخت و راه اندازی بیمارستان تامین اجتماعی اقدام کند.
عضو هیات رییسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی گفت: مهاباد تنها دارای یک کلنیک مربوط به تامین اجتماعی است و متاسفانه عملکرد مدیریت آن به قدری ناهماهنگ و ضعیف است که موجب نارضایتی شدید مردمی می شود.  

  • کد خبر : 38036
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار