خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/03/07 - 11:54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نورا با اعلام به رأی گذاشتن گزارش تفحص از اجرای برنامه چهارم در کمیسیون برنامه:

عملکرد دولت در اجرای قانون برنامه چهارم توسعه بررسی می‌‌شود

عضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات از رأی‌گیری و بررسی گزارش هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد دولت در اجرای قانون برنامه چهارم توسعه با حضور نمایندگان دولت در این کمیسیون خبر داد.


"عباسعلی نورا" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، با بیان این که فردا (یکشنبه هشتم خرداد) اعضای کمیسیون برنامه و بودجه نشست دارند، گفت: در این نشست گزارش تحقیق و تفحص از اجرای قانون برنامه چهارم توسعه بررسی می‌شود.



نماینده مردم زابل و زهک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ابتدا طراحان این تفحص نظرها و دلیل‌های تفحص را مطرح می‌کنند، سپس به نمایندگان دولت وقت داده می‌شود تا با اعلام آمار، ارقام و دلایل مستند اعضای هیئت تحقیق و تفحص را قانع و از ارسال گزارش خود به هیئت رئیسه مجلس منصرف کنند.



به گفته این نماینده، اگر دولت موفق نشود اعضای این  کمیته را قانع کنند، نمایندگان عضو کمیسیون برنامه و بودجه به گزارش تحقیق و تفحص از عملکرد دولت در اجرای قانون برنامه چهارم توسعه رأی خواهند داد.



نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان این که پس از رأی‌گیری گزارش به هیئت رئیسه مجلس ارسال می‌شود، افزود: همچنین ادامه رسیدگی به گزارش تفریغ بودجه سال 88، که بخش‌های مهم آن هفته گذشته بررسی شد، در دستورکار این هفته کمیسیون برنامه قرار گرفت.

  • کد خبر : 48961
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار